دهه کرامت دهه نور
آموزشگاه شهيد محمد منتظری دو

به لطف وفضل الهی دهه کرامت  با آغاز سال تحصیلی آموزشگاه شهید منتظری دو مقارن گشت  که بر اساس بخشنامه 2500/5878/550 آموزش وپرورش استان قم و جلسه ای که به همین مناسبت باحضور معاونان آموزشگاه برگزار شده بود ویژه برنامه ایی اجرا گردیده است که به شرح ذیل عرض می شود.

از آنجائیکه موهبت الهی مشمول حال آموزشگاه شده است و امکان عرض سلام به ساحت کریمه اهل بیت سلام الله علیها همزمان با مشاهده بارگاه منور این بانوی کریم مهیا شده است با تشریح این مهم برای دانش آموزان سعی گردید سطح معرفتی وشناخت آنها را نسبت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت وطهارت را ارتقا بخشیم.

همچنین در اهم اقدامات امسال که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  برنامه های متنوعی در  موضوعات مختلف در دستور کار قرار گرفته بود.

برگزاری زیارت دسته جمعی کریمه اهل بیت وزیارت خاصه امام رضا علیه السلام وهمچنین درباره برپایی نمایشگاه کریمه و برگزاری حلقه‌های معرفت حرم مطهر اطلاع رسانی دقیقی صورت گرفت که با جشن‌ میلاد حضرت رضا علیه السلام و سخنرانی‌هایی در دهه کرامت با موضوع نام‌گذاری‌های صورت گرفته، به صورت روزانه از سوی همکاران  از دیگر برنامه های قابل بیان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 8 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امور تربيتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->


استخاره آنلاین با قرآن کریم


آمار سایت:

//
Get the Flash Player to see this player.